Tweetalig Customer Support medewerker – Antwerpen

Organisatie

KST

Functie

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Als customer support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van de hospitalisatie dossiers van klanten die een hospitalisatieverzekering hebben bij Vanbreda. Daarnaast sta je in voor het administratieve beheer van de individuele aansluitingen, af te rekenen premies en opvolging van de schadedossiers.

  • Je volgt de volledige polisadministratie op (premies en aansluitingen) en doet dit op een nauwkeurige en efficiënte manier.
  • Je verwerkt de aangifte van schadedossiers volgens de voorwaarden vermeld in de polis. Daarnaast bereken je ook de uit te betalen vergoeding op basis van de gemaakte afspraken.
  • Je beantwoordt telefonisch of schriftelijk alle vragen van klanten/verzekerden en geeft advies waar dat kan.
  • Je werkt in teamverband en staat ook in als back-up voor de dossiers van collega’s.
  • Je werkt mee aan de verbetering van de antwoordtijd en de kwaliteit van de dienstverlening door actief deel te nemen aan afdelingsbriefings.

Functie-eisen

Wat zijn jouw vaardigheden?

Ben jij perfect tweetalig Nederlands en Frans? Ben je communicatief en hou je van een gevarieerd takenpakket? Kan jij je bovendien vinden in onderstaande vaardigheden? Dan ben jij dé customer support medewerker die wij zoeken!

  • Je bent klant- en servicegericht (je hebt een vriendelijke stem, bent behulpzaam en geduldig en je kan empathie en betrokkenheid aan de dag leggen).
  • Je kan boodschappen duidelijk gestructureerd en correct op papier zetten.
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je bent nauwkeurig en haalt voldoening uit het correct overbrengen van informatie.
  • Je kan zelfstandig werken, maar toch goed in teamverband functioneren.
  • Je bent handig in het raadplegen van verschillende PC-toepassingen.
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.

Aanbod

Wij bieden

  • Een fulltime of 80% tewerkstelling, afhankelijk van jouw persoonlijke situatie.
  • Je komt terecht bij een professionele en groeiende makelaar en een stabiele werkgever waar medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.
  • Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
  • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
  • Daarenboven kan je rekenen op een correct verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.

Sollicitatie

Interesse?

Surf snel naar www.jobsatvanbreda.be en solliciteer online! Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Laleña Boeykens op 03 217 51 81 of op jobs@vanbreda.be.

Sollicitatieformulier

  • Datumnotatie:DD slash MM slash JJJJ
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
    Wij hechten veel belang aan jouw privacy. Daarom gaat Vanbreda ook uiterst zorgzaam om met jouw gegevens. Deze zullen door ons vertrouwelijk behandeld worden en uitsluitend gebruikt worden voor werving- en selectiedoeleinden. Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database. De volledige privacy statement kan je vinden via deze link.