Manager System Support – Antwerpen

Organisatie

Vanbreda Risk & Benefits is de grootste en meest innovatieve onafhankelijke Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant. Vanbreda beantwoord de risicovragen van bedrijven, publieke en sociale instellingen en ondernemers. Meer dan 600 medewerkers adviseren ruim 60.000 cliënten op vlak van verzekeringen, risicobeheer en employee benefits. Daarnaast is Vanbreda ook een aantrekkelijke werkgever met veel know-how die er te leren valt, een aangename en informele bedrijfscultuur en ruimte voor onze werknemers om zich te ontplooien.

Functie

Onze ICT afdeling is in volle groei en heeft een belangrijke rol in de innovatie en in de successen van onze organisatie. Omwille van deze cruciale rol investeert Vanbreda ook sterk in IT en in de verdere uitbouw van het team.
Vandaag zijn wij op zoek naar een verantwoordelijke voor ons System Support team dat second line support levert aan zowel eindgebruikers als aan onze development afdeling.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • • Vanuit jouw rol stuur je een team aan van 9 personen.
  • • Als leidinggevende zorg je voor een motiverende werkomgeving waar iedereen de beste versie van zichzelf kan zijn. Je biedt hierbij de nodige coaching en begeleiding aan het team.
  • • Je waakt er over dat de juiste kennis en voldoende resources aanwezig zijn in het team om de vooropgestelde doelen te halen.
  • • Je bent verantwoordelijk voor de projecten binnen jouw afdeling, bepaalt de prioriteiten van het team en volgt de voortgang en resultaten hiervan op.
  • • Je treedt op als escalatiepunt, neemt eventuele klachten ter harte en zorgt voor een duidelijke communicatie. Je bent permanent beschikbaar voor zeer dringende issues mee op te lossen. (zeer uitzonderlijk!).
  • • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het problem management proces.
  • • Je waakt voortdurend over de service en de dienstverlening van jouw afdeling en werkt verbetervoorstellen uit. Je rapporteert hierover aan het management en informeert hen over de voortgang van lopende projecten.

Functie-eisen

Wat zijn jouw vaardigheden?

  • • Je hebt meer dan 3 jaar ervaring in het aansturen van een team van support specialisten.
  • • Je kan terugvallen op een sterke technische ervaring en bagage en hebt een brede kennis van datacenters, netwerken, cybersecurity, backups,..
  • • Kennis en praktische ervaring met het hanteren van het ITIL framework is een sterke plus.
  • • Affiniteit met de organisatie, werking en complexiteiten van een helpdesk is een troef.
  • • Jouw coachende vaardigheden en empathie stellen je in staat om mensen te begrijpen en te ondersteunen zodat zij zich kunnen blijven ontplooien binnen hun functie.
  • • Je hebt ervaring met het coördineren en opvolgen van projecten.
  • • Je bent besluitvaardig en kan voor jezelf en je medewerkers duidelijke doelen stellen en kan taken op een heldere manier delegeren.
  • • Je hebt een sterk analytisch inzicht, werkt proactief, speelt in op verwachtingen en zoekt mogelijkheden om verbeteringen te bekomen.
  • • Je kan jezelf perfect uitdrukken in het Nederlands. Daarnaast kan je je ook vlot verwoorden in het Engels.
  • • Je bent flexibel en wordt mee ingeschakeld in een permanentiesysteem waarbij je beschikbaar bent voor dringende zaken of escalaties.

Aanbod

Bij ons zit je goed!

  • • Je komt terecht bij een innovatieve en toonaangevende speler binnen de verzekeringsmakelaardij.
  • • Een bedrijf met een informele sfeer en korte communicatielijnen waar je vanuit jouw rol ook echt een impact kan hebben en zaken kan realiseren.
  • • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontplooien.
  • • Een toffe werksfeer met positief ingestelde collega’s die je met open armen ontvangen.
  • • Een groeiende organisatie met boeiende projecten, ruimte voor initiatief en groeikansen.
  • • Daarenboven kan je rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief extralegale voordelen, bedrijfswagen en een sociaal plan.
  • • Ons bedrijf is bovendien vlot bereikbaar en voorziet in eigen parkeergelegenheid.

Inlichtingen

Interesse?

Surf snel naar www.jobsatvanbreda.be en solliciteer online! Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Tim Busschots op 03 217 66 30 of op jobs@vanbreda.be.

Sollicitatieformulier

  • DD slash MM slash YYYY
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
    Wij hechten veel belang aan jouw privacy. Daarom gaat Vanbreda ook uiterst zorgzaam om met jouw gegevens. Deze zullen door ons vertrouwelijk behandeld worden en uitsluitend gebruikt worden voor werving- en selectiedoeleinden. Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database. De volledige privacy statement kan je vinden via deze link.