IT Support Analyst – Antwerpen

Organisatie

Vanbreda Risk & Benefits is de grootste en meest innovatieve onafhankelijke Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant. Vanbreda beantwoord de risicovragen van bedrijven, publieke en sociale instellingen en ondernemers. Meer dan 600 medewerkers adviseren ruim 60.000 cliënten op vlak van verzekeringen, risicobeheer en employee benefits. Daarnaast is Vanbreda ook een aantrekkelijke werkgever met veel know-how die er te leren valt, een aangename en informele bedrijfscultuur en ruimte voor onze werknemers om zich te ontplooien.

Functie

Onze ICT afdeling is in volle groei en heeft een belangrijke rol in de innovatie en in de successen van onze organisatie. Omwille van deze cruciale rol investeert Vanbreda ook sterk in IT en in de verdere uitbouw van het team.

Vandaag zijn wij op zoek naar een support analyst die advanced first line support levert aan eindgebruikers, alsook zijn collega support officers mee ondersteunt.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • • Je verleent 1ste lijn ondersteuning aan eindgebruikers bij operationele incidenten met ICT systemen en end-user devices met als doel de individuele eindgebruiker verder te helpen en de continuïteit binnen de organisatie te garanderen.
  • • Je beantwoordt klantgericht mondelinge en schriftelijke vragen : je bent begripvol en neemt ownership om tot een oplossing te komen.
  • • Je voelt moeiteloos aan wanneer voor problem solving je de collega’s van IT-system Support betrekt .
  • • Je bewaakt de snelheid waarmee je zelf of in samenwerking met je collega’s tot een oplossing komt, zodat je het tevredenheidsgevoel van de gebruiker kan maximaliseren.
  • • Je werkt volgens de afgesproken procedures en werkwijzes, en registreert hierbij nauwkeurig de nodige informatie, zodat de status van je interventies vlot kan worden opgevolgd.
  • • Je volgt openstaande tickets goed op, informeert de eindgebruiker regelmatig over de status en komt gemaakt beloftes na.
  • • Je ondersteunt de eigen afdelingsprojecten en deze van de business.
  • • Dankzij je aandacht voor signalen (klachten en opportuniteiten) van de eindgebruikers, kan je een actieve bijdrage leveren aan veranderingen die zorgen voor zowel de professionalisering als de verhoging van de kwaliteit van de dienstverlening.
  • • Spontaan zorg je ervoor dat je technische know-how op peil blijft en vraagt om extra opleiding indien gewenst.
  • • Je waakt mee over de spreiding en opbouw van kennis en documentatie over onze omgeving binnen het Helpdesk team.
  • • Je zorgt voor alle initiatieven die noodzakelijk zijn om een optimale service aan te bieden.

Functie-eisen

Wat zijn jouw vaardigheden?

  • • Je hebt een IT opleiding afgerond of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • • Je hebt reeds ervaring opgebouwd als helpdesk medewerker, support officer of analyst.
  • • Je kan terugvallen op een sterke generalistische IT kennis.
    • ❯ Je hebt een zeer goede kennis van MS Office, alsook kennis van alle systemen die door eindgebruikers worden gehanteerd
    • ❯ Je hebt expertise met Windows server en Windows Client besturingssystemen.
    • ❯ Je hebt noties van, en interesse in de technologieën die op de markt beschikbaar zijn, bijvoorbeeld: Powershell scripting, Active Directory omgevingen, Microsoft Cloud ecossystemen, M365 Azure, VMWare Vsphere, MS Exchange en mail technologieën.
    • ❯ Daarnaast is basiskennis van MS SQL databasebeheer en gebruikservaring met SCCM, MEM iPhone / Android Os mooi meegenomen.
  • • Je bent leergierig en bereid je in te werken in nieuwe technologieën en systemen.
  • • Je bent communicatief, teamgericht, hulpvaardig en hanteert een klantgerichte attitude.
  • • Je ben gedreven om ook de uitdagendere incidenten en/of problemen op te lossen, en zoekt autonoom naar zoveel mogelijk informatie, maar werkt efficiënt en vraagt tijdig assistentie aan de juiste personen.
  • • Je volgt de afgesproken procedures en werkwijzen en je administratie is continu up-to-date.
  • • Je kan jezelf perfect uitdrukken in het Nederlands.

Aanbod

Bij ons zit je goed!

  • • Je komt terecht bij een innovatieve en toonaangevende speler binnen de verzekeringsmakelaardij.
  • • Een bedrijf met een informele sfeer en korte communicatielijnen waar je vanuit jouw rol ook echt een impact kan hebben en zaken kan realiseren.
  • • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontplooien.
  • • Een toffe werksfeer met positief ingestelde collega’s die je met open armen ontvangen.
  • • Een groeiende organisatie met boeiende projecten, ruimte voor initiatief en groeikansen.
  • • Daarenboven kan je rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.
  • • Ons bedrijf is bovendien vlot bereikbaar en voorziet in eigen parkeergelegenheid.

Sollicitatieformulier

  • DD slash MM slash YYYY
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
    Wij hechten veel belang aan jouw privacy. Daarom gaat Vanbreda ook uiterst zorgzaam om met jouw gegevens. Deze zullen door ons vertrouwelijk behandeld worden en uitsluitend gebruikt worden voor werving- en selectiedoeleinden. Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database. De volledige privacy statement kan je vinden via deze link.