Head Income Care – Antwerpen

Organisatie

Manager Innovation & Customer Communication | Health Care

Functie

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Als Head Income Care organiseer je de werking en groei van je team, dat instaat voor een professionele dienstverlening en communicatie met klanten die een verzekering gewaarborgd inkomen genieten. Je creëert een dynamische en stimulerende werkomgeving en coacht en evalueert je medewerkers in de uitoefening van hun functie.

  • • Als trekker van de afdeling organiseer je de flow van het werk op een efficiënte en doelgerichte manier zodat de commerciële en administratieve doelstellingen worden behaald. Kwaliteit, een snelle responstijd en tevreden klanten zijn hierbij de drijfveren.
  • • Je volgt de taakverdeling en bezetting op, zodat de afgesproken doelstellingen worden ingevuld.
  • • Als stimulator en motivator creëer je een dynamische en aangename werkomgeving voor je medewerkers en ben je hun aanspreekpunt bij vragen en problemen.
  • • Je evalueert en begeleidt je medewerkers in de uitoefening van en groei in hun functie en speelt in op individuele behoeften naar taakinhoud en opleiding, alsook op teamniveau.
  • • Je bent net als jouw medewerkers zelf actief in het verwerken van dossiers.
  • • Je stelt huidige werkprocessen kritisch in vraag en zoekt constructief en creatief naar mogelijkheden om de uitvoering van de administratieve en servicegerichte taken te optimaliseren met een gezonde portie kostenbewustzijn.
  • • Je staat in voor de opvolging van de KPI’s : juistheid, snelheid, werkvolume en bereikbaarheid door permanente meting van deze factoren en je neemt gepaste actie bij afwijking van de gestelde normen.
  • • Je neemt een actieve en sturende rol op in de opvolging van de communicatie rond belangrijke en moeilijke dossiers en je bent het aanspreekpunt bij klachten en/of problemen m.b.t. de werking en administratieve opvolging van de afdeling.
  • • Indien opportuun, licht je de werking van jouw afdeling toe aan klanten of prospecten.
  • • Je draagt de eindverantwoordelijkheid voor de resultaten die door jezelf en door andere medewerkers worden behaald.
  • • Je draagt bij aan oplossingen om overkoepelende beheerprocedures en tools te optimaliseren.
  • • Je denkt graag op een operationeel en strategisch niveau mee over de toekomst en neemt graag het voortouw om de beslissingen ook te implementeren, zodat de processen van jouw afdeling aansluiten bij het commerciële businessplan.
  • • Je rapporteert aan de Deputy Director Communication & Services.


Functie-eisen

Wat zijn jouw vaardigheden?

  • Je bent een gedreven people manager die mensen kan motiveren en je combineert dit met een verantwoordelijkheidszin om operationele resultaten neer te leggen.
  • Ervaring in het aansturen van een team is belangrijk, inhoudelijke kennis van verzekeringen voor hospitalisatie en gewaarborgd inkomen is een pluspunt.
  • • Je bent geboeid door een team in volle groei, vindt het fijn om structuur te brengen en kan helder communiceren.
  • • Je kan een team coachen en evalueren, de samenwerking stimuleren en op een efficiënte manier delegeren. Mensen laten groeien geeft jou positieve enerige en kan mensen triggeren via feedback om verder te leren.
  • • Je hebt oog voor de noden en wensen bij de eindklant en medewerker, en zoekt continu naar verbeteringsmogelijkheden die je graag mee helpt realiseren.
  • • Je kan anderen enthousiasmeren door jouw initiatief en gedrevenheid.
  • • Je kan taken op een efficiënte manier plannen en coördineren en bewaakt een goed evenwicht tussen kwaliteit en kwantiteit.
  • • Je straalt loyaliteit en positivisme uit naar anderen.
  • • Je het een masterdiploma of hebt relevante ervaring.
  • • Vlotte gesproken en geschreven kennis van het Nederlands en Frans.

Aanbod

Bij ons zit je goed!

  • We bieden een uitdagende leidinggevende en gevarieerde functie in een dynamische en vooruitstrevende organisatie.
  • • Je komt terecht bij een professionele en groeiende makelaar en een stabiele werkgever waar de medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.
  • • Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
  • • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
  • • We hanteren een open bedrijfscultuur, een hands-on mentaliteit en korte communicatielijnen.
  • • Daarenboven kan je rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief bedrijfswagen, extralegale voordelen en een sociaal plan.
  • • Ons bedrijf is vlot bereikbaar en voorziet in eigen parkeergelegenheid, maar ondersteunen ook telewerk.

Sollicitatieformulier

  • Datumnotatie:DD slash MM slash JJJJ
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
    Wij hechten veel belang aan jouw privacy. Daarom gaat Vanbreda ook uiterst zorgzaam om met jouw gegevens. Deze zullen door ons vertrouwelijk behandeld worden en uitsluitend gebruikt worden voor werving- en selectiedoeleinden. Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database. De volledige privacy statement kan je vinden via deze link.