Dossierbeheerder Gewaarborgd Inkomen – Antwerpen

Organisatie

Manager Innovation & Customer Communication | Health Care

Functie

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het administratief beheer van de individuele aansluitingen en af te rekenen premies van collectieve arbeidsongeschiktheidsplannen die bedrijven afsluiten ten voordele van hun werknemers.

Daarnaast sta je ook in voor de administratieve verwerking en opvolging van schadedossiers voor mensen die arbeidsongeschikt zijn, conform de voorwaarden vermeld in de verzekeringspolis van de organisatie.

  • • Je wordt de gesprekspartner en vertrouwenspersoon van jouw klanten. Hiervoor sta je vooral in contact met de personeelsdienst van je klant.
  • • Je volgt de volledige polisadministratie op (premies en aansluitingen) en doet dit op een nauwkeurige en efficiënte manier. Op basis van de correcte verwerking sta je in voor facturatie en de opvolging ervan.
  • • Je verwerkt de aangifte van schadedossiers volgens de voorwaarden vermeld in de polis. Ook eventuele verlengingen en/of werkhervattingen worden door jou opgevolgd en verwerkt. Daarnaast bereken je ook de uit te betalen vergoeding op basis van de polis en het akkoord van de geneesheer.
  • • Je beantwoordt telefonisch of schriftelijk alle vragen van klanten/verzekerden en geeft advies waar dat kan.
  • • Je werkt in teamverband en staat ook in als back-up voor de dossiers van collega’s.
  • • Je ondersteunt en informeert de Advisor die de commerciële contacten met jouw klant onderhoudt. Je geeft belangrijke signalen, evoluties en opportuniteiten die je hebt ontvangen door.

Functie-eisen

Wat zijn jouw vaardigheden?

  • • Je hebt een bachelor opleiding.
  • • Je bent perfect Nederlandstalig en beschikt bij voorkeur over een goede kennis van het Frans.
  • • Heb je kennis van verzekeringen of sociale zekerheid? Super want dit gaat je zeker kunnen helpen in deze functie.
  • • Met je servicegerichte insteek weet je je in te leven in de vragen en problemen van de klant.
  • • Je vindt het leuk om binnen een hecht team, zelfstandig op dossiers te kunnen werken.
  • • Je nauwkeurigheid en werkstructuur helpen je bij de administratieve dossierafhandeling.
  • • Je legt graag contact met klanten en houdt hen op de hoogte van de stavaza van hun dossiers.
  • • Je bent flexibel in die zin dat je open staat voor nieuwe dingen en bereid bent om te switchen tussen taken.

Aanbod

Wij bieden

  • • Je komt terecht bij een groeiende verzekeringsbeheerder en een stabiele werkgever waar medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.
  • • Een enthousiast team en toffe collega’s die je graag verwelkomen binnen de afdeling.
  • • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
  • • We hanteren een open bedrijfscultuur, een hands-on mentaliteit en korte communicatielijnen.
  • • Je kan rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.

Inlichtingen

Interesse?

Surf snel naar www.jobsatvanbreda.be en solliciteer online! Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Laleña Boeykens op 03 217 51 81 of op jobs@vanbreda.be.

Sollicitatieformulier

  • DD slash MM slash YYYY
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
    Wij hechten veel belang aan jouw privacy. Daarom gaat Vanbreda ook uiterst zorgzaam om met jouw gegevens. Deze zullen door ons vertrouwelijk behandeld worden en uitsluitend gebruikt worden voor werving- en selectiedoeleinden. Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database. De volledige privacy statement kan je vinden via deze link.