Customer support medewerker Medische Kosten – Antwerpen
Organisatie
KST
Functie
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
- • In hoofdzaak behandel je dokters- en hospitalisatierekeningen van verzekerden.
- • Je analyseert en codeert de terugbetalingen van medische kosten met behulp van geïnformatiseerde rekensystemen.
- • Je beantwoordt telefonisch of schriftelijk vragen van verzekerden en geeft advies waar dat kan.
- • Je voert nog andere administratieve taken uit zoals het opvolgen van premies en aansluitingen en doet dit op een nauwkeurige en efficiënte manier.
- • Je werkt in teamverband en staat ook in als back-up voor de dossiers van collega’s.
Functie-eisen
Wat zijn jouw vaardigheden?
- • Je kan je vloeiend uitdrukken in het Nederlands en hebt een passieve kennis van het Frans.
- • Je werkt graag met cijfers en bent bovendien een nauwkeurige werker.
- • Je hebt een kritische blik en vergelijkt graag cijfers en gegevens met elkaar tijdens de input en de verwerking van de dossiers.
- • Je bent beslissingsvaardig in de toegewezen dossiers en je kunt je vlot inwerken in informatica-toepassingen.
- • Je klantgerichtheid helpt je om verzekerden ook telefonisch te woord te staan en hen verder te helpen met hun vragen.
- • Je bent collegiaal en je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie.
- • Medische kennis of achtergrond is een pluspunt.
Aanbod
Wij bieden
- • Je komt terecht bij een groeiende makelaar en een stabiele werkgever waar medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.
- • Een enthousiast ploeg en toffe collega’s die je graag verwelkomen binnen het team.
- • Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
- • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
- • We hanteren een open bedrijfscultuur, een hands-on mentaliteit en korte communicatielijnen.
- • Daarenboven kan je rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief extralegale voordelen.