Customer Service Representative – Antwerpen

Organisatie

Vanbreda Risk & Benefits is de grootste en meest innovatieve onafhankelijke Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant. Vanbreda beantwoord de risicovragen van bedrijven, publieke en sociale instellingen en ondernemers. Meer dan 600 medewerkers adviseren ruim 60.000 cliënten op vlak van verzekeringen, risicobeheer en employee benefits. Daarnaast is Vanbreda ook een aantrekkelijke werkgever met veel know-how die er te leren valt, een aangename en informele bedrijfscultuur en ruimte voor onze werknemers om zich te ontplooien.

Functie

Bij Vanbreda Health Care hechten we veel belang aan een correcte, professionele en klantgerichte dienstverlening. Via onze website en mobile app faciliteren we verzekerden in digitale self service voor eenvoudige (aan)vragen. In de telefonische dienstverlening zetten we onze expertise in om verzekerden te helpen bij complexe of emotioneel moeilijkere situaties.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Als customer service representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle telefonische oproepen van verzekerden die via hun werkgever een hospitalisatieverzekering hebben bij Vanbreda.

• Naargelang de aard van de oproep:

  • beantwoord je vragen over polisvoorwaarden, procedures, terugbetaling van medische kosten, premies en aansluitingen…;
  • noteer je vragen/problemen waarvoor verder opzoekwerk of andere acties vereist zijn;
  • schakel je, indien nodig, de oproeper door naar de collega van de betrokken afdeling.

• Je werkt mee aan de verbetering van de antwoordtijd en de kwaliteit van onze dienstverlening door actief deel te nemen aan afdelingsbriefings.

• Je ondersteunt in onze schriftelijke communicatie met de verzekerde.

• Je helpt mee aan een vlotte en correcte verwerking van digitale aanvragen.

Functie-eisen

Wat zijn jouw vaardigheden?

Ben jij perfect tweetalig Nederlands en Frans? Ben je communicatief en hou je van telefonische contacten? Ben je niet bang van een beetje administratief werk? Kan jij je bovendien vinden in onderstaande vaardigheden? Dan ben jij dé customer service representative die wij zoeken!

• Je kan gesprekken en te ondernemen acties bondig samenvatten in een telefoonmemo.

• Je bent klant- en servicegericht (je hebt een vriendelijke stem, bent behulpzaam en geduldig en je kan empathie en betrokkenheid aan de dag leggen).

• Je kan boodschappen duidelijk, gestructureerd en correct op papier zetten.

• Je werkt oplossingsgericht met een professionele attitude.

• Je bent stressbestendig en flexibel. 

• Je kan zelfstandig werken, maar toch goed in teamverband functioneren.

• Je bent handig in het raadplegen van verschillende PC-toepassingen.

• Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.

Aanbod

Wij bieden

• Je komt terecht bij een professionele, groeiende makelaar en een stabiele werkgever waar medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.

• Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.

• We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.

• Daarenboven kan je rekenen op een correct verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.

Inlichtingen

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Laleña Boeykens op 03 217 51 81 of op lalena.boeykens@jobsatvanbreda.be.

Sollicitatieformulier

  • Datumnotatie:DD slash MM slash JJJJ
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
    Wij hechten veel belang aan jouw privacy. Daarom gaat Vanbreda ook uiterst zorgzaam om met jouw gegevens. Deze zullen door ons vertrouwelijk behandeld worden en uitsluitend gebruikt worden voor werving- en selectiedoeleinden. Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database. De volledige privacy statement kan je vinden via deze link.