Customer Delight Manager – Antwerpen

Organisatie

Vanbreda Risk & Benefits is de grootste en meest innovatieve onafhankelijke Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant. Vanbreda beantwoord de risicovragen van bedrijven, publieke en sociale instellingen en ondernemers. Meer dan 600 medewerkers adviseren ruim 60.000 cliënten op vlak van verzekeringen, risicobeheer en employee benefits. Daarnaast is Vanbreda ook een aantrekkelijke werkgever met veel know-how die er te leren valt, een aangename en informele bedrijfscultuur en ruimte voor onze werknemers om zich te ontplooien.

Functie

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

Je begeleidt en leidt de samenvoeging van 2 teams (tezamen een +30-tal medewerkers) tot een vloeiend geheel waarbij zowel gesproken als geschreven communicatie met klanten wordt verzorgd met respect voor ieders passie en vaardigheden. Je stoomt het nieuwe team klaar om succesvol mee te evolueren in de toekomstgerichte service- en zorgaanpak die we naar onze klanten willen brengen.

Als afdelingsverantwoordelijke bewaak je de snelheid en kwaliteit van de dienstverlening met focus op een optimale klantervaring. Je stuurt bij op een positieve en oplossingsgerichte manier, beheert de organisatie en planning voor je team en zorgt ervoor dat elke medewerker zijn of haar verantwoordelijkheden kent en neemt. Als enthousiaste people manager verwachten we van jou dat je een dynamische en stimulerende werkomgeving creëert voor je team. Je geeft constructieve feedback en coacht medewekers in hun groeitraject.

Je gaat actief op zoek naar continue verbetering, zowel in kwaliteit, klantbeleving als in efficiëntie, en werkt mee aan de projecten ter verbetering en digitalisering van onze dienstverlening.

Je werkt hierbij nauw samen met de team leaders en de trainer. Je bouwt bruggen naar de andere teams binnen health care om zo jullie opdracht van customer delight extra power te geven.

Functie-eisen

Wat zijn jouw vaardigheden?

  • • Je bent een gedreven people manager die mensen kan motiveren en je combineert dit met een verantwoordelijkheidszin om operationele resultaten neer te leggen.
  • • Je bent een veranderingsmanager! Een tevreden klant is jouw passie.
  • • Je goochelt met planningen en ad hoc oplossingen, je krijgt energie van onvoorspelbare dagen en kan snelheid genereren.
  • Ervaring in het aansturen van een team is noodzakelijk, kennis van hospitalisatie-verzekeringen is een pluspunt
  • • Door jouw sterke communicatieve vaardigheden kan je boodschappen duidelijk, gestructureerd en correct formuleren.
  • • Je kan taken efficiënt plannen en coördineren, en bewaakt een goed evenwicht tussen kwaliteit en kwantiteit.
  • • Je kan een team coachen en evalueren, de samenwerking stimuleren en op een efficiënte manier delegeren. Mensen laten groeien geeft jou positieve enerige.
  • • Je hebt oog voor de noden en wensen bij de eindklant en medewerker, en zoekt continu naar verbeteringsmogelijkheden die je graag mee helpt realiseren.
  • • Je straalt loyaliteit en positivisme uit naar anderen, je bouwt graag mee aan de toekomst.
  • • Je bent bij voorkeur drietalig Nederlands/Frans/Engels
  • • Universitair of gelijkwaardig door ervaring in een Customer Care omgeving.

Aanbod

Wij bieden

  • • We bieden een uitdagende leidinggevende en gevarieerde functie in een dynamische en vooruitstrevende organisatie.
  • • Je komt terecht bij een professionele en groeiende makelaar en een stabiele werkgever waar de medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.
  • • Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
  • • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
  • • We hanteren een open bedrijfscultuur, een hands-on mentaliteit en korte communicatielijnen.
  • • Daarenboven kan je rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief bedrijfswagen, extralegale voordelen en een sociaal plan.
  • • Ons bedrijf is vlot bereikbaar en voorziet in eigen parkeergelegenheid.

Inlichtingen

Interesse?

Surf snel naar www.jobsatvanbreda.be en solliciteer online! Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Laleña Boeykens op 03 217 51 81 of op jobs@vanbreda.be.

Sollicitatieformulier

  • DD slash MM slash YYYY
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 20 MB.
    Wij hechten veel belang aan jouw privacy. Daarom gaat Vanbreda ook uiterst zorgzaam om met jouw gegevens. Deze zullen door ons vertrouwelijk behandeld worden en uitsluitend gebruikt worden voor werving- en selectiedoeleinden. Door het versturen van het sollicitatieformulier ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database. De volledige privacy statement kan je vinden via deze link.