Vragen?
contacteer ons online
NL
  • FR
  • Menu
  • Waarom solliciteren?
  • Onze collega’s
  • Vacatures
  • Contacteer Ons

Collega's aan het woord

Kijk eens achter de schermen en kom meer te weten over je collega’s van morgen.

Laura Management Assistent

Ondertussen werk ik 10 jaar bij Vanbreda. Ik ben gestart als Commercieel assistente op onze afdeling CPL. Bij Vanbreda wordt er geluisterd naar jouw interesses/ambities… Het is op deze manier dat...

Lees meer
Laura

Management Assistent

Ondertussen werk ik 10 jaar bij Vanbreda. Ik ben gestart als Commercieel assistente op onze afdeling CPL. Bij Vanbreda wordt er geluisterd naar jouw interesses/ambities… Het is op deze manier dat ik de kans heb gekregen om 6 jaar geleden te solliciteren voor de job van management assistente.

Mijn takenpakket is zeer uitgebreid en gevarieerd; dit gaat van agendabeheer tot voorbereiding van diverse meetings tot de organisatie van seminaries. Als Management Assistente heb je nauw contact met je leidinggevende, maar tegelijk ook veelvuldig contact met de collega’s over de verschillende afdelingen heen.

Vanbreda zorgt naast de werknemers ook voor hun familie. Mogelijkheid tot aansluiten op hospitalisatieverzekering, familiedag, attentie bij een geboorte, …

 

 

Bekijk de vacatures

Wim Head Customer Services Risk & Broker Services

Ik ben bij Vanbreda een de slag gegaan als leidinggevende voor het omgaan met mensen, niet om ‘baas’ te zijn.

...

Lees meer
Wim

Head Customer Services Risk & Broker Services

Ik ben bij Vanbreda een de slag gegaan als leidinggevende voor het omgaan met mensen, niet om ‘baas’ te zijn.

Als je als Product Manager iets oplost of  uitlegt aan je klanten haal je vaak voldoening wanneer je merkt dat dit effectief geapprecieerd wordt. Eén van de bedrijfswaarden van Vanbreda is dan ook cliëntgedreven. Dat is dan ook een eigenschap die elk van onze medewerkers heeft! Net zoals de gedrevenheid dat hij/ zij z’n job perfect wil volbrengen.

Bij ons staat iedereen met beide voeten op de grond en heerst er een toffe teamspirit.

Bekijk de vacatures

Sandra Cliëntbeheerder KMO

Bekijk video
Sandra

Cliëntbeheerder KMO

Bekijk de vacatures

Valérie Klantendienstmedewerker Hospitalisatieverzekeringen

‘Ik help klanten verder die vragen hebben over hun hospitalisatieverzekering. Dat doe ik vooral via e-mail, maar omdat ik tweetalig ben, steek ik ook een handje toe als mijn collega’s van het...

Lees meer
Valérie

Klantendienstmedewerker Hospitalisatieverzekeringen

‘Ik help klanten verder die vragen hebben over hun hospitalisatieverzekering. Dat doe ik vooral via e-mail, maar omdat ik tweetalig ben, steek ik ook een handje toe als mijn collega’s van het callcenter veel Franstalige telefoons binnenkrijgen. Ik heb er heel bewust voor gekozen om deeltijds te werken, want een goede balans tussen werk en privé- leven is voor mij heel belangrijk.

Als ik het gevoel heb dat een klant, die even het bos niet meer door de bomen ziet, door mijn duidelijke uitleg écht geholpen is, geeft me dat een ‘yes!’-gevoel. Ik zit in een heel tof team, iedereen is solidair, iedereen telt mee. Een goeie samenwerking kan me echt energie geven. Bovendien kan je ook van elkaar leren, en lijkt werken in teamverband me minder stresserend dan het allemaal op je eentje te moeten doen.

Hoewel Vanbreda Risk & Benefits een groot bedrijf is, worden er niet enkel top-down beslissingen genomen, maar is er altijd ruimte voor eigen initiatieven. Als je hulp nodig hebt, staat er altijd iemand klaar. Zo krijg je als starter een peter of meter toegewezen die je begeleidt en helpt indien nodig.’

Bekijk de vacatures

Marc Afdelingsverantwoordelijke

‘Als hoofd van de afdeling Employee Benefits stuur ik elf cliëntbeheerders en drie assistenten aan. Ik vind mezelf geen strenge baas. Ik voer geen geregelde inhoudelijke controles uit, maar ik...

Lees meer
Marc

Afdelingsverantwoordelijke

‘Als hoofd van de afdeling Employee Benefits stuur ik elf cliëntbeheerders en drie assistenten aan. Ik vind mezelf geen strenge baas. Ik voer geen geregelde inhoudelijke controles uit, maar ik verwacht wél van mijn mensen dat ze zelfstandig kunnen werken, zelf prioriteiten stellen en hun verantwoordelijkheid nemen. Tijdens sollicitatiegesprekken vergelijk ik het nemen van verantwoordelijkheid en het zelfstandig werken wel eens met een ritje over de Antwerpse ring: het maakt me niet uit of je links, in het midden of rechts rijdt, zolang je maar van de pechstrook blijft.

Ik ben bij Vanbreda gestart in 1983. Ik heb onze afdeling zien groeien van tien naar dertig mensen. De grootste evolutie zit natuurlijk in de automatisatie: toen ik begon hadden we één telefoontoestel voor 4 mensen, kan je nagaan hoe traag de administratie toen was. Maar ook inhoudelijk is er veel veranderd. De materie is complexer en technischer geworden, terwijl de cliënten mondiger zijn dan vroeger. Logisch, vandaag heeft iedereen veel meer toegang tot informatie, je moet dus kort op de bal kunnen spelen. Maar net dat maakt het boeiend. Als alles hetzelfde bleef, zou het maar saai zijn, he.’

Bekijk de vacatures

Hans Software Engineer

‘Als software engineer sta je zowel in voor het mee ontwikkelen van nieuwe projecten, als het onderhouden en uitbreiden van bestaande in-house software. Ik probeer elke dag de kwaliteit te...

Lees meer
Hans

Software Engineer

‘Als software engineer sta je zowel in voor het mee ontwikkelen van nieuwe projecten, als het onderhouden en uitbreiden van bestaande in-house software. Ik probeer elke dag de kwaliteit te verhogen, kritisch na te denken en tot de beste oplossing te komen.

Ik heb veel vrijheid in mijn job. Je bent hier geen ICT-robot die aan de lopende band software moet programmeren, integendeel: onze mening wordt gevraagd en gewaardeerd. Mijn verantwoordelijke staat altijd open voor ideeën en suggesties en stimuleert mij en mijn collega’s zelfs om structurele verbeteringen uit te denken en voor te stellen.

Een fijne, vaste werkplek in Antwerpen is voor mij een belangrijke troef, zeker omdat ik ook op fietsafstand woon.  Het onzekere van IT-consultancy spreekt me minder aan, het is net die stabiliteit die ik hier als een absoluut pluspunt ervaar. Trouwens, het stoffige imago van de verzekeringswereld is volkomen onterecht. Vanbreda Risk & Benefits is een dynamisch bedrijf, dat veel en boeiende carrièremogelijkheden biedt.’

 

Bekijk de vacatures

Michiel Cliëntbeheerder Property

‘Op de dag dat ik 1 jaar in dienst was kreeg ik een fles Champagne, met een leuk kaartje erbij. Een gebaar dat het bedrijf typeert. Vanbreda Risk & Benefits zorgt goed voor zijn mensen. Dat...

Lees meer
Michiel

Cliëntbeheerder Property

‘Op de dag dat ik 1 jaar in dienst was kreeg ik een fles Champagne, met een leuk kaartje erbij. Een gebaar dat het bedrijf typeert. Vanbreda Risk & Benefits zorgt goed voor zijn mensen. Dat zie je niet alleen aan fijne  initiatieven zoals de familiedag en de teambuildingsdagen, maar bijvoorbeeld ook aan praktische zaken, zoals een uitgebreide hospitalisatieverzekering, die voor collega’s trouwens gratis is.

Ik heb een hekel aan routine, maar daar loop ik met deze job gelukkig geen enkel risico op. Als cliëntbeheerder heb ik mijn eigen klantenportefeuille en beheer en organiseer ik zelfstandig mijn werk en dagplanning. Maar je kan ook echt doen waar je goed in bent, zo ben ik o.a. de ‘Excel-man’ van de afdeling en doen collega’s vaak beroep op mijn expertise. Een groot deel van mijn job bestaat eruit om vragen en opmerkingen van klanten te beantwoorden en te behandelen. Net dat maakt het boeiend, want elke klant, elke polis en elke vraag is anders.

Als je goed werk levert, krijg je een welgemeend schouderklopje. En dat waardeer ik. Zo’n complimentje kan je echt de boost geven die je nodig hebt. Onlangs heb ik mijn beste vriend aangeraden om bij Vanbreda Risk en Benefits te solliciteren. Logisch toch? Zo ben ik zeker dat hij in een boeiende werkomgeving terechtkomt, en toffe collega’s krijgt.

Bekijk de vacatures
Hebt u een vraag of een suggestie?
Contacteer ons
Wij beantwoorden uw bericht zo snel mogelijk.
  • Home
  • Waarom solliciteren?
  • Vacatures
  • Collega’s
  • Contacteer Ons
  • © 2017 Vanbreda Risk & Benefits
  • FSMA 13718 A-R
  • Gedragsregels verzekeringsmakelaardij
  • Cookie policy
  • Privacy
  • Sitemap
© 2022 Vanbreda Risk & Benefits
Cookie Settings